Hoe maak je een overspannen woningmarkt en verkooptraject ontspannen? Leuk om te zien dat de koop en verkoop van een huis veel weg heeft van het contact met een klant.
>>> Lees verder op De Stad Gorinchem
Overspannen Woningmarkt Ontspannen
De makelaars van leuk! hebben de ambitie om de overspannen woningmarkt toch ontspannen te maken. Zij doen er alles aan om de verkoper en de koper een âgoed gevoelâ te geven. Wanneer ervaart die (ver)koper een goed gevoel?
Persoonlijke Aandacht
Dat zit hem in aandacht, tijd en persoonlijk contact en begint al door de tijd te nemen tijdens de bezichtiging. Geen haast en stress, zodat jij genoeg tijd hebt om het huis te bekijken, verliefd te worden en thuis te komen.
Thuis-gevoel
Om alvast dat gevoel van thuis over te brengen wordt er aandacht besteed aan de presentatie van de huizen. Er wordt gekeken hoe het gevoel en het verhaal van de verkoper wordt gepresenteerd in zowel de tekst als de fotoâs. Door de verkopers te vragen om in een huiselijke setting op de foto te gaan kun je al beter een thuisgevoel overbrengen. Zowel de verkoper als de kopers reageren hier positief op. Sfeer en gevoel zeggen zoveel meer.
Verliefd
Verliefd geworden op het huis? Dan zorgen ze voor een persoonlijke onderhandeling, dit werkt ontspannen voor de koper en haalt ook spanning weg bij de verkoper. Het zorgt voor een mooie verkoopdeal. Bij elkaar helpt dit bij het bereiken van het uiteindelijke doel; het creëren van een goed gevoel.
Goed Gevoel
Hoe zorg jij als ondernemer ervoor dat een overspannen gevoel omgezet wordt naar een ontspannen gevoel zodat je relaties, klanten, maar ook werknemers een âgoed gevoelâ ervaren; dat ze het idee hebben dat ze thuiskomen?
leuk!
Vr mo 29 april zijn ondernemers te gast bij leuk!. Kom jij ook? Meer info oc-g.nl.
Myrna van Gils van leuk! makelaars ism
Ab Groothedde van GOempowerZ namens Ondernemers Netwerk OC-G
#ondernemerstips, #column, #DeStadGorinchem, #ondernemers, #netwerk, #BusinessToBusiness, #Crisis, #creativiteit, #kansen, #Verkiezingen, #Gemeenteraad, #Lijsttrekkers
Wees de eerste die reageert op "Column: Voelt jouw klant zich THUIS?"