Communicatie verandert

Rudy Breddels van GMMCK

Slimme inzet van video is een wens van veel ondernemers. Maar hoe doe je dat en waar moet je beginnen? Hoe bereik ik mijn doel?

Mijn kracht zit ‘m in de vertaling van wensen en uitdagingen van de klant tot een praktisch uitvoerbaar communicatie-instrument.

>>> Lees verder op De Stad Gorinchem


Jarenlange praktijkervaring voor een gevarieerde klantenkring, gecombineerd met gedegen kennis, maakt dat veel ondernemers meer rendement halen uit hun communicatie. Affiniteit met marketing, biedt meerwaarde bij het behalen van gewenst resultaat. Met een plan- en resultaatgerichte aanpak haalt ook u zo het maximale uit uw budget.

Helaas zien we dat het plan van aanpak bij veel bedrijven een ondergeschoven kindje is. Bij het maken van video’s komen veel strategische facetten samen. Zonder heldere boodschap, duidelijk concept, plan en planning is de inzet van video gedoemd te mislukken. Voorkom dat uw initiatief uitloopt op een kostenpost.

GMMCK Communicatieadvies werkt met een team van medewerkers samen aan de uitdaging van de klant. Vooral in animatie en video kunnen wij onze creativiteit kwijt.

Uit studies blijkt dat gebruik van video op landingspagina’s de conversieratio’s tot wel 80% kan laten stijgen. Wist u dat 90% van de consumenten aangeeft dat video’s helpen bij hun aankoopbeslissing. Mits goed gebruikt, is dàt de kracht van video!

Onderweg naar de Dag van de Ondernemers (19 nov) geef ik op 25 okt een online training over de ‘ins & outs’ van video voor uw organisatie. Meer info: oc-g.nl.

Ben ik in beeld? Dan zet ik u in de schijnwerpers!

Ondernemers Netwerk OC-G, 
Rudy Breddels, Communicatieadviseur uit Gorinchem ism Digitaal Ondernemers Netwerk OC-G

#ondernemerstips, #column, #DeStadGorinchem, #ondernemers, #netwerk, #BusinessToBusiness, #Crisis, #creativiteit, #kansen, #lockdown

Wees de eerste die reageert op "Communicatie verandert"

Een reactie plaatsen

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.